mandag 13. april 2009

Rulle er genialt

Jeg liker å sykle i all slags vær (liker jeg å tro), men det er veldig greit med en rulle, eget rom og masse høy musikk når regner sildrer ned på en tidlig vårdag. Fristet ikke veldig mye å legge ut på tur idag...du tror kanskje det er holdningen, men som du sikkert allerede har forstått må utstyret være iorden - så jeg har bestilt sykkelklær som skal tåle en støyt, men du verden så behagelig det er å gå inn på "rommet" mitt å tråkke i vei, raskt og effektift....men...det er ikke bare treningen som gjør at jeg sykler, utstyret selvfølgende :) OG det å komme ut på en tur teller veldig mye - egentlig mest, men når jeg nå har blitt dratt med på dette ritt racet som andre har snakket så varmt om så må jeg jo også legge litt mer i det enn å sykle rundt i skogen, kjenne på lukten og se etter elgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar