onsdag 15. juli 2009

Onsdag kl er 0615.


Dette bilde er ut fra hotell rommet. Kent, kjetil og trond stikker til stelvio passet, 2754m, 2 timer før vi andre. Ingen andre vet det. Stelvio er spesielt og det er mange som gjerne vil først opp, kent har tenkt å være den. Selv venter jeg på hoved feltet, kneet er ikke bra og jeg vil ikke havne i sit. Der jeg må vente på bilen etter å ha 'sneket' meg ut før alle andre. Beina er stive, rompa er sår og vi er halvveis, dette er ferie for alle som liker lukten av tigerbalsam, sår stuss og vite at den skal være sår i nok en dag på sykkelen. Snakkes...M

5 kommentarer:

  1. Det var godt å høre fra dere igjen, vi begynte å bli urolige her! Og Morten, husk helsa først! Ikke legg for mye prestisje i dette. Du har uansett oppnådd mer enn oss "vanlige" kan drømme om noen gang å gjøre! Pass på deg selv og helsa. Må si jeg er stolt av deg! :)

    Per Kristian

    SvarSlett
  2. Viste ikke at Trond var i så mye dårligere form en deg Morten at han måtte ha to timers forsprang for å ha sjangs til å komme først i mål.

    Hilsen Pål

    SvarSlett
  3. Heisann Morten
    Husk at helsa har pri en, det kommer en tid etter denne "sykkelferien" også vet du. Vi drar sørover i morgen ikke sikkert det blir så mye nettilgang så, stå på og fortsatt lykke til.
    Vi kommer innom en av de første dagene etter hjemkommsten din.
    Broder'n

    SvarSlett
  4. Hei RoadWarrior, ikke bli kne-høne, ta deg en pause i bilen opp Gavia. Utfor kan du jo sykle uten for stor belasting. Dette går bra, Morten!
    Hilsen Frank

    SvarSlett
  5. Tusen takk for støtten folkens !

    SvarSlett