fredag 17. juli 2009

Oppdateringer fra Trond - Dag7

Hei,

Da har jeg ikke vært oppkoblet på noen dager. Etter en skrall kropp etter dag 5, der vi juksa med 2 timer. (noe jeg aldri skal gjøre igjen). Gikk på en mega smell opp ”Passo di Stelvio” der jeg ente på hotellet på 2188 meter med slovbrokk og sykleklær i tørketrommel.

Endte opp i senga med fantastisk service av min sengevenn J, Så da ble det med bil  dag 6. (Heldigvis den korteste ettappen).

I natt har vi tilbrakt natta på det mest ........ hotellet jeg har sovet på, legger med bilde av badet. Vi er begge enig om at det er ikke mange tmene vi har sovet i natt.

I dag (dag 7) har jeg syklet sammen med Morten, flott tur med litt variert vær. Legger med noen fine blder av Morten når han var i kjelleren  J

Trond

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar